טלפון להזמנת תור והתייעצות חינם, חייגו:

את כל ההליכים מבצעים רופאים מומחים לרפואה אסתטית
חברים באיגוד ישראלי ובינלאומי

פוטורג'ובניישן

פוטו רג'ובניישן בעיית הפיגמנטציה וכתמי עור היא אקטואלית במיוחד לאקלים שלנו. קרני שמש אולטרה ויולט גורמות לשרשרת תגובות דלקתיות והרסניות בתאי העור וגופינו. כתוצאה מכך מתאספות בתאי העור רדיקלים חופשיים שגורמים להרס נימות קולאגניות ואלסטין, להגדלת העובי של רקמת העור (עור נעשה מוצק יותר ורך פחות), להתחזקות ייצור הפיגמנטים.

נוצרת תמונה עצובה: עור מלא בכתמים ופיגמנטים, עור עם רשת ציורי קופרוזה אדומה בהירה, קמטי עור קטנים אך רבים, צבע עור עמום, רפיון העור. עד להמצאת טיפולי פוטו רג'ובניישן לצורכי מאבק נגד הזדקנות העור, השתמשו בשיטות די טראומתיות לעור: קואגולצית חשמל, פילינג עמוק, ליטוש לייזר.

שיטת פוטו רג'ובניישן היא שיטה חדשה שמיועדת במיוחד לאנשים פעילים שלא יכולים לאפשר לעצמם לפגוע בשגרת החיים הקיימת: להפסיק לעבוד או להפסיק לטפל בבית ובני הבית.
היתרונות העיקריים של השיטה הזאת הם יעילות גבוהה ורכות הטיפול.

השיטה מבוססת על יכולת פיזית של גלי האור עם תדירות מסוימת ועוצמה גבוהה לחדור לתוך תאיי העור ולהיקלט על-ידם. במהלך החדירה לתוך התאים גלי אור לא רק שלא גורמים להרסם,  אלא להפך, מחזקים מטבוליזם וחלוקת התאים, מפרקים שאריות הפיגמנטים לא רצויים, סוגרים חורי רקמה הנובעים מהתרחבויות פתולוגיות של כלי דם, מחזקים ייצור קולאגן ואלסטין. כתוצאה מכך עור הופך להיות בריא יותר, נקי יותר, אלסטי יותר, בצבע יפה ואחיד.

• קופרוזה

• בהרות – קיץ

• כתמי פיגמנטים

• ריכוזי קמטים קטנים

• נקבובים מורחבים

• אקנה, רוזצאה.

הקורס המלא מכיל 3-7 טיפולים עם תקופה של 3-4 שבועות בין הטיפולים. הטיפול נמשך כ- 40-60 דקות. פוטו רג'ובניישן משתלב בצורה מצוינת עם שיטות טיפול אחרות, כגון: מזוטרפיה, פילינג, מסיכות, זריקות בוטוקס, רסטיליין, פרליין.

מלא את הפרטים שלך ונחזור אלייך בהקדם